wypalanie p³yt audio

Autor: Tomo1 (kolo11_at_poczta.fm)
Data: Tue 26 Aug 2003 - 12:59:54 MET DST

Witam~!
Mam problem z wypalaniem p³yt audio. Gdy przegrywam p³ytê ju¿ uprzednio
wypalan± to w przerwach pomiêdzy utworami s³ychaæ takie specyficzne
pojedyncze klikniêcia, które przy wy¿szym poziomie g³o¶no¶ci robi± siê
nieprzyjemne i zagra¿aæ mog± g³o¶nikom. Próbowa³em ju¿ zrzucaæ utwory na
dysk i wypalaæ p³ytê z plików audio, ale to nic nie da³o.
Fakt faktem moja nagrywarka nale¿y ju¿ do leciwych (HP7200, x2), ale zawodów
w prêdko¶ci nie urz±dzam i taki sprzêt jest dla mnie wystarczaj±cy. Do
wypalania u¿ywam oprogramowania HP dedykowanego do tej nagrywarki, najnowsze
nero, WinOnCd maj± czasem problemy z dogadaniem siê z moj± nagrywark±, wiêc
ich nie stosujê.
Spotka³ siê kto¶ kiedy¶ z takim problemem i ew. co z nim zrobiæ?
Pozdrawiam