Re: pomóżcie....

Autor: monia (monia_mb_at_op.pl)
Data: Tue 26 Aug 2003 - 12:31:11 MET DST

wiecie co... weszłam w opcję (we właściwościach dysku), która tworzy kopię
zapasową plików woluminu... (uznałam że jeżeli on widzi tam 3GB to tylko w
ten sposób mogę zobaczyć co rzeczywiście na tym dysku jest, czy jest
cokolwiek do kopiowania).. no i sie okazalo że jest tam kupa plików,
domniemywam że po zsumowaniu ich rozmiarów pewnie się te 3GB uzbiera,
zdziwiłam się ostro tym brdziej że przedtem gołym okiem nic tam nie bylo
widać, nawet gdy ustawiłam w opcjach że ma pokazywać pliki ukryte....

może opiszę co tam się znajduje....

dwa foldery:
1. RECYCLER i tu jeszcze wiem o co chodzi...
    - zawiera dwa foldery z ikonką kosza o nazwach S i kupa cyferek
2. System Volume Information i tu nie jarzę
    - są dwa foldery o nazwach restore{kupa literek i cyferek}
                - a w nich mnóstwo folderów zwanych RP > w nich multum
plików - rekordzista ma ponad 15MB >> czy ktoś wie o co chodzi ??
najczęściej powtarzające się rozszerzenia to: RBF, DLL, INF, ABR, ACO, INK,
AIP... i wiele wiele innych, jest też mnóstwo EXEków - a przecież nie mam
tam zainstalowanych żadnych aplikacji....

błagam, jeżeli ktoś wie o co chodzi niech mi wytłumaczy przynajmniej co to
są te foldery RP i czy to jest normalne żeby komp tam przechowywał taką masę
plików...
(mogę dla lepszego zobrazowania przesłać print screeny na priva)
dodam jeszcze że tego kompa mam od kwietnia, nic specjalnego na nim nie
robilam, poza instalacją kilku programów...

pozdrawiam i z góry dziękuję, monia.