Re: Caviar nie wykryty...

Autor: MrPaul (smith1979_at_wp.pl)
Data: Tue 26 Aug 2003 - 11:16:09 MET DST

> ...nic z tego. na stronie wdc pisza:
> "If you have an older computer system, the BIOS may hang or freeze while
> auto detecting the drive. You may need to use the Alternate Jumper
> Settings." - dzieje sie to co u mnie - albo BIOS wcale nie wykrywa,
> albo sie zawiesza.

Jezeli dysk ma byc master to ustaw zworke na master i nic wiecej.
W biosie ustaw brak dysku (none).

Na stronie producenta jest jest Data Lifeguard Tools 10. Za jego pomoca
zrobisz dyskietke startowa.
Wystartuj z dyskietki i w programie ustaw sobie partycje.
Po restarcie systemu powinienies zobaczyc informacje, ze mozesz juz
instalowac system.
No chyba, ze nie zobaczysz takiej informacji :-)
Wtedy spróbuj w DLT10 znalesc opcje ustawiania maksymalnej wartosci lba
(poszukaj we wszystkich ustawieniach programu).