Re: Problemy z zainstalowaniem VIA 4in1 pod Windows ME - MSI KT266 Pro2

Autor: PoSaZek (e-mailUsunTO_at_e-post.pl)
Data: Tue 26 Aug 2003 - 09:30:06 MET DST

Użytkownik "trzmiel" <trzmiel_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> In news:bif11r$k9$1_at_atlantis.news.tpi.pl,
> PoSaZek <e-mailUsunTO_at_e-post.pl> typed:

> rozumiem, ale stracilem juz troche nerwow walczac z tym systemem i nic
> rozsadnego mi nie przychodzi do glowy. sprobuj jescze zaaplikowac
najnowszy
> bios do plyty glownej jesli tego nie zrobiles.

Juz zaplikowalem ;(

W sumie to chodzilo o to ze kupil sobie nowa drukarke HP na USB ktora nie
drukowala zdiec i dokumentow jak on to okreslil ze skanera, pliki byly BMP w
wysokiej rozdzielczosci i wazyly po 30 M kazdy ale inna drukarka na LPT
Lexmarka dawala sobie z tym rade w tamtej pojawial sie komunikat o bledzie
ze problem jest z portem USB itp, obsluga techniczna HP doradzila mu aby
zainstalowal najnowszy 4in1 i jakis path - filter do AGP (do portu AGP 1.1)
w sumie to nic nie dalo 4in1 nie dalo sie przeinstalowac a port USB to i tak
ma on 2.0. Ja sam doszedlem do tego ze da sie drukowac takie olbrzymie
zdiecia na pojedynczej kartce A4 programem IrfanView ale dopiero w tedy gdy
sie zamieni zdiecie z BMP na Gif :) na jpg'a nie drukuje... mozna tez
programem zmniejszyc zdiecie do rozdzielczosci 1600x1200 i w tedy bez
problemu z pod IrfanView mu juz skaluje i drukuje zdiecie na kartce papieru
bez komunikatu o bledzie.
Pozdrawiam