Re: Płyty 800MB

Autor: stefe (stefe_at_wp.pl)
Data: Tue 26 Aug 2003 - 08:37:52 MET DST

Dnia 2003-08-26 00:37, Użytkownik Plastic napisał:

> Jakie programy są w stanie nagrywać płytki 800MB. Podobno umie to zrobić
> Nero,

dokladnie nero

ale nie wiem jak to ustawić (jakby ktoś mógłby opisac krok po kroku co
> trzeba zrobić). albo jaki inny program uruchomić do nagrywania.

robisz to co w przypadku nagrywania plyt z overburnem... opisze na
podstawie wersji angielskiej nero

wylacz na samym poczatku Nero Wizard (jezeli nie zrobiles tego wczesniej)
utworz nowa kompilacje CDROM(ISO) ( o taka plyte chodzi? ;-) )z opcja No
Multisession
przejdz do zakladki Menu --> File --> Preferences i zakladka Expert Features
zaptaszkuj opcje Enable Overburn.... i ustaw w Maximum CD lenght np.
wielkosc 99 minut
teraz jezeli dodales juz do kompilacji potrzebne pliki kliknij WriteCD i
  w zakladce Burn zaznacz Write, Finalize CD i przy opcji Write Method
ustaw Disk-At-Once... write i jezeli program zapyta czy nagrywac z
overburnem potwierdz i juz powinno byc oki

mam nadzieje, ze o niczym nie zapomnialem ;-)

z doswiadczenia wiem, ze takie plytki nalezy wypalac ze stala predkoscia

Pozdr. stefe
GG 1343214 stefe_at_wp.pl