Problemy z zainstalowaniem VIA 4in1 pod Windows ME - MSI KT266 Pro2

Autor: PoSaZek (e-mailUsunTO_at_e-post.pl)
Data: Tue 26 Aug 2003 - 08:50:22 MET DST

Witam
U mojego woja probowalem zainstalowac najnowszy serwis packa do plyt VIA
4in1 ze strony
http://www.msi.com.tw/program/support/driver/dvr/spt_dvr_list.php?part=1
(bo tej firmy ma plyte, model: MSI KT266 PRO2 -
http://www.msi.com.tw/program/support/bios/bos/spt_bos_detail.php?UID=28
wiem ze jest nowszy ale nie stety po instalacji serwis packa po restarcie
system Windows Milenium nie aktualizowal nowszysch sterownikow w panelu
sterowania w zakladce system i menadzer urzadzen... sterowniki a konkretnie
jakies tam kontrolery czipsetu, Agp i mostkow byly za kazdym razem
sterownikami z 2000 roku czyli te z systemu Windows... probowalem recznie
zaktualizowac juz istniejace poprzez wybranie ich z katalogu w ktorym
znajdowal sie rozpakowana 4in1 nie stety pojawial sie komunikat ze nie sa
one zgodne z tym urzadzeniem i po restarcie byl wykrzyknik.
Moze ktos sie z tym spotkal ?
Pozdrawiam