Płyty AsRock GE Pro-HT - problem

Autor: JB (arp_01_at_interia.pl)
Data: Tue 26 Aug 2003 - 08:41:47 MET DST

Witam serdecznie.
Może ktoś już walczył z takim problemem:
Przedmiot problemu: płyta główna jak w temacie.

Otóż po złożeniu komputera (nawet kilku), komputer raz na kilka
uruchomień wogóle nie startuje. Z głośniczka nie wydobywają się żadne
dźwięki, startuje tylko zasilacz i wentylator na procesorze. Ponowne
wyłaczenie i włączenie komputera nic nie daje. Pomaga dopiero wyłączenie
wtyczki kabla zasilającego z zasilacza. Po ponownym uruchomieniu komputer
startuje, lecz bardzo często się zdarza, że nie wykrywa klawiatury bądź
myszy.
Przetestowałem zestawy z różnymi pamięciami (niefirmowymi) i z różnymi
zasilaczami. Objaw pozostaje taki sam.

Proszę o sugestie co może być nie tak. Brak mi już pomysłów.

Dokonałem jeszcze testów z pamięciami dimm 133MHz i wtedy wszysto wydaje
się być w porządku. Czy te płyty mogą nie radzić sobie z pamięciami ddr ?
Wydaje się to absurdalne, ale nie mamy już pomysłów jak rozwiązać ten
problem, a sprawa jest bardzo pilna.

Pozdrawiam
Sebastian