Re: Cichy HDD

Autor: Volcan Computers (volcan.computers.nospam_at_interia.pl)
Data: Mon 25 Aug 2003 - 23:16:17 MET DST

> Szukam od dluzszego czasu i w wiekszosci znajduje
> tylko rady jak wyciszyc juz posiadany (potrzebuje
> nowego) lub opinie "moj nie jest bardzo glosny"...

To moze na zasadzie eliminacji :)
Na pewno cichy nie jest WD Caviar z 8MB cache (ja mam 120 GB - zaglusza
wentyle w DWÓCH komputerach - w tym 60mm Delta 7000RPM) - ten dzwiek to
naprawde duza przesada.

A teraz pozytywny przyklad :)
Basia IV 40 GB - chodzi dzielnie od 2 lat - nadal nieslyszalna praktycznie
(chyba ze przykladasz na codzien ucho do dysków to ja bedziesz slyszal).

Pozdrawiam :)

volcan