Re: drukarka atramentowa- jaka?

Autor: Matteo (matteo_groupNOSPAM_at_o2.pl)
Data: Mon 25 Aug 2003 - 22:51:49 MET DST

<Michał Młynarczyk> napisał(a):
> Moja ma pojemność 42ml, mimo że było w niej fabrycznie 12ml. Nie
> widzę powodu, dla którego z 610tką miałoby być inaczej.

Mówimy o tej, którą mam zamiar kupić ...
A tutaj to juz nie jest tak bardzo logiczne jak przy standardowej,
którą dorzucają przy zakupie drukarki :|

> Mając głowicę mieszczącą max. 29ml wziąłbym opcję 2x20. Masz pewność,
> że ci ten drugi słoik nie zaschnie. A tak - zawsze możesz niedokręcić, etc.

No też prawda.
Póki co to sobie gdybamy "co robiąc mając" itp. itd.
A co brać mając tą "oszczędną" głowicę? ;-)

Za diabła nigdzie nie ma info, ile tam się standardowo mieści atramentu :/
Jak sądzisz? Standard w oszczędnym czy nie?

W końcu HP też się może zabezpieczać przed takimi fortelami.

--
[ Miłego dnia. Matteo (You have to see it for yourself ...) ///
[ WEB: www.matteo.cad.pl | GG:1839786 | SDI: Connecting Me ... ///