Re: na czym opierac wybor plyty glownej?

Autor: Perun (perun[remove_it)
Data: Mon 25 Aug 2003 - 23:05:15 MET DST

Użytkownik "Matteo" wrote:
> Dokładnie. Słaba płyta nie pociągnie procka tak dobrze, jak mogłaby to
zrobić
> płyta wyższej klasy, tak więc siedząc teraż np. na ECS i procesorze Athlon
XP1400+
> odczujesz spory wzrost wydajności, jak przesiądziesz się na np. MSI, Asus
czy Epox :-)
> --
> [ Miłego dnia. Matteo (You have to see it for yourself ...) ///
> [ WEB: www.matteo.cad.pl | GG:1839786 | SDI: Connecting Me ... ///
> [ PC: AMD XP 1600+ | 512MB RAM | GeForce2 64MB | WinXP ///

Nic nie rozumiesz.
Nie pisałem o wzroście wydajności, a raczej o zminimalizowaniu występowania
problemów.
No ale ty pewnie pędzisz tego XP'ka na płycie noname, komputer sam ci się
restartuje bez powodu, a ty pewnie myślisz, że to normalne i nie wiesz o
czym mówię ;-D

Pozdrawiam
P.

--
PERUN
[ GG - 1319355 ]  --- [ perun_at_cad.pl ]