Re: Szukam klawiatury z 'klikiem' i do tego czarnej

Autor: sg (alkor-si_at_NOSPAM.wp.pl)
Data: Mon 25 Aug 2003 - 22:37:05 MET DST

Użytkownik "kamileq" <kamilNOSPAM_at_buntownik.pl> napisał w wiadomości
> jak się mocno naciska klawisze to jest klik :PD
> mam Internet Navigator SE Logitech...

Przypomina mi się dowcip o egzaminie/szkoleniu/cokolwiek
dla policjantów polegającym na wkładaniu klocków takich jak
trójkąt, gwiazdka, kwadrat, kółko, przez otwory o odpowienich
kształtach. Zdali wszyscy. 2% wykazało się nadspodziewaną
inteligencją, 98% nadspodziewaną siłą fizyczną.
:)

--
Pozdrawiam,                         "It doesn't think. It doesn't feel.
Sławek                                         It doesn't laugh or cry.