Pinnacle PCTV Sat nie dziala z grafiką ATU

Autor: mirek (nicky7_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 25 Aug 2003 - 21:10:23 MET DST

Witam. Pomozcie mi prosze. Moj problem polega na tym, ze zamienilem karte
graficzna Creative CT 6971 Geforce Annihilator Pro na ATI All In Wonder 9000
Pro Excalibur. W moim kompie mam tez zainstalowana karte PCTV Sat firmy
Pinnacle która do tej pory bezproblemowo działała z grafiką Creative i
pozwalala mi ogladac niekodowane programy cyfrowe z satelity. Teraz po
załozeniu karty ATI nie mogę uruchomic programu PCTV Sat Vision (czyli nie
mogę oglądać nic z satelity) Bezproblemowo za to ogladam programy z nadajników
naziemnych poprzez wbudowany w kartę ATI tuner TV. Czy da się jakos pogodzic
ogladanie TV z ATI i programów
satelitarnych z Pinnacla. Jak to zrobić? Mój system operacyjny to windows XP.
Pozdrawiam i czekam na odzew.