Re: drukarka atramentowa- jaka?

Autor: Matteo (matteo_groupNOSPAM_at_o2.pl)
Data: Mon 25 Aug 2003 - 20:38:18 MET DST

<Michał Młynarczyk> napisał(a):
> Bla, bla, bla. Tak jest, kłuć się z praktykiem. A ja sobie właśnie dzisiaj
> dolałem do mojej koszmarnie drogiej w utrzymaniu drukarki 40ml tuszu za 45zł i
> dalej drukuję.

Hmnnnn, brzmi pięknie, ale ... hmnnnn :-)

> i jakość druku (Canon kolegi na oryginalnym tuszu drukuje gorzej
> niż mój HP na refilu; obie drukarki kosztowały podobnie).

Nigdy tego nie negowałem :)

Słuchaj, więc teraz troche z innej strony ...
W tej chwili jestem bez drukarki (no prawie), miałem kilka modeli HP,
jakiegoś Epsona i coś tam jeszcze, a skoro z Ciebie taki prktyk to może pomozesz ;]

Właśnie wyciągnąłem starutka drukareczke HP610 i której zapomniałem
jakiś czas temu, kasy na drukarke nie bede już wydawal, bo akurat
na drukarkę $$$ nie mam ...

Głowica (zarówno kolor jak i czarny) jest już napewno zaschnięta i dupa :|
Jak to ekonomicznie rozegrać, abym ponownie mógł drukować i to za niewielką kasę?

Kupić gdzieś głowice i ją napełnić, czy jak (nowy zestaw jest zbyt drogi) ??! :-)

Tak więc, PRAKTYKU, możesz sie teraz wykazać i mi pomóc ;]

--
[ Miłego dnia. Matteo (You have to see it for yourself ...) ///
[ WEB: www.matteo.cad.pl | GG:1839786 | SDI: Connecting Me ... ///