procek się zapycha ??

Autor: monia (monia_mb_at_op.pl)
Data: Mon 25 Aug 2003 - 19:50:16 MET DST

wiecie co...
taka historia mi się zdażyła... procka mam Pentium IV 2,4GHz
odpaliłam dziś płytke instalacyjną pewnego programu
i proc sie zapchał totalnie... włączyłam menedżera i obserwowałam co sie
dzieje - zużycie proca cały czas na 100 per cent i komp stanął, ani rusz,
tak jakby sie zawiesił, płytkę wyjęłam i wszystko gra...
dlaczego tak się dzieje...?? komp reaguje tak tylko na tę plytkę więc
podejrzewam że raczej wina po jej stronie leży... można temu jakoś zaradzić
??