Re: wina zasilacza?

Autor: Monika (deemonique_at_o2.pl)
Data: Mon 25 Aug 2003 - 17:41:37 MET DST

> Jezeli masz taka mozliwosc aby wymienic zasilacz to nic sie nie stanie :-)
Czesc,
Tak wlasnie zamierzam zrobic, niestety nie mam mozliwosci sprawdzic
zasilacza, zaden gosc ze sklepu na to nie poszedl, tak to juz jest w malych
miescinach, zamowilam sobie przez Internet obudowe z zasilaczem, bo jak sie
okaze ze tamta plyta jest jednak dobra to zloze drugiego kompa, dzieki za
wsparcie :).
Mam nadzieje, ze to zadziala, napisze o tym jak juz ja dostane.
Pozdrawiam, Monika