Re: Router na Neostrade

Autor: sikor_inc (Sikor_Inc_at_op.pl)
Data: Mon 25 Aug 2003 - 15:19:51 MET DST

Użytkownik "Zbyszek" <opara_at_simplusnet.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Czekam na zalozenie Neostrady. Chcialbym ja podzielic na 4-5 komputerow w
> domu. Nie jestem ekspertem w tej dziedzinie, wiec chcialbym kupic router,
> coby zapewnic sobie bezproblemowa eksploatacje. Prawdopodobnie dostane
> modemik na USB Sagem Fast 800 czy cos w tym rodzaju. Jaki router
polecacie,
> aby szybko, sprawnie i bezproblemowo (no i w miare mozliwosci tanio)
cieszyc
> sie dobrodziejstwami internetu?
>
> Pzdr
> Zbyszek
My w pracy mamy router na starym 486 z dyskietkowa edycja linucha Freesco
ale nie mamy modemu usb.
Zeby obsluzyc usb potrzebna ci bedzie edycja Leaf Bering 1.2 USB no i jakis
komp z usb ktory mozesz postawic jako router.
wejdz na ten link:
http://neostrada.info/download.php?id=rdysku&action=display - download
 http://neostrada.info/instalacja.php?instalacja=leafbering - opis
konfiguracji