Re: Router na Neostrade

Autor: trzmiel (trzmiel_at_interia.pl)
Data: Mon 25 Aug 2003 - 14:02:50 MET DST

In news:bictdl$ci4$1_at_nemesis.news.tpi.pl,
Zbyszek <opara_at_simplusnet.pl> typed:
> Witam
> Czekam na zalozenie Neostrady. Chcialbym ja podzielic na 4-5
> komputerow w domu. Nie jestem ekspertem w tej dziedzinie, wiec
> chcialbym kupic router, coby zapewnic sobie bezproblemowa
> eksploatacje. Prawdopodobnie dostane modemik na USB Sagem Fast 800
> czy cos w tym rodzaju. Jaki router polecacie, aby szybko, sprawnie i
> bezproblemowo (no i w miare mozliwosci tanio) cieszyc sie
> dobrodziejstwami internetu?

kolega kupil taki routerek za 520 zeta:
http://www.alliedtelesyn.com/product/ar250e
wszystko chodzi OK.
ja mam Dlinka 614+, tez ladnie chodzi, ale nie ma modemu DSL (nie mam neo+
tylko dziele siec osiedlowa), takze jak dostaniesz modem pod USB to taki Ci
sie nie przyda.

pzdr.
trzmiel