dyktafon

Autor: Tadeusz (tnywytnijto_at_antyspam.poczta.onet.pl)
Data: Mon 25 Aug 2003 - 13:39:18 MET DST

Witam

Mam nadzieję że to nie za bardzo NTG :)
Pytałem wprawdzie na pl.rec.audio
i pl.misc.elektronika ale tam nikt nie umiał
mi pomóc - liczę na komputerowców,
bo już parę razy udało mi się tu uzyskać dobrą radę.

Bedę potrzebował kupić dyktafon.
Po ogólnym zorientowaniu zdaje się że cyfrowy.

Zastosowanie: nagrywanie tego co bedę mówił
oraz nagrywanie rozmów kilku osób w pomieszczeniu.
Osoby siedzące przy biurku więc maksymalna
odległość to z 3 metry ... czas max ok 60 min,
chętnie z opcją dyktowania do komputera.
(żeby nie było że NTG :) )

Czy ktoś mógły polecic przyzwoity model
(miło by było gdyby nie szokował za bardzo ceną :) )

PS: zaintrygował mnie Olympus DW90 - ok 600 zł
(z kierunkowym mikrofonem do 6 m)

Z góry dziękuję

--
pozdrawiam