Re: Śmiecąca grafika, ale potem znika ;)

Autor: Łukasz Ledóchowski (lukaszekled_at_wp.pl)
Data: Mon 25 Aug 2003 - 02:41:11 MET DST

Grzegorz Czechowski dnia 2003-08-24 stwierdził(-a):

> Witam,
>
> Od pewnego czasu, po włączeniu komputera, z obrazem dzieją się dziwne
> rzeczy. Na początku, przed wgraniem bootmenu (w trybie tekstowym),
> "mieszają" się literki, dość losowo, dany znak może zmieniać wygląd
> kilka razy, prawie jak w matrixie ;) Oprócz tego pojawiają się śmieci,

Miałem coś takiego na Tsengu ET6000. Niedługo potem cała padła. Nawet w
windzie nic nie było widać. Na szczęście winda wchodziła i jak udało mi
sie trafić w link do GTA2 to sie uruchamiało Voodoo i mogłem normalnie
grać:) Karta poszła na gwarancje i naprawili, ale niedługo potem padła
ponownie.

--
# Łukasz Ledóchowski    lukaszekled_at_wp.pl
# lukled_at_tlen.pl   GG:503647