Re: Płyta główna- co i jak?

Autor: Adam Cepak (adamcepak_at_wp.pl)
Data: Sun 24 Aug 2003 - 23:21:56 MET DST

> Osobiście polecam Soltek SL75FRN2-L.

Też obecnie szukam płyty pod podobną konfigurację i wpadł mi w oko Epox
8RDA+.
Ładnie wyposażona, w testach też prezentuje się nieźle. Ma SoundStorma
(5.1), 4 USB na tylach + możliwość śledzia z jeszcze 2, sieciówka, FireWire.
No i cena całkiem niezła - ok. 410 zł.

Jeśli ktoś z grupowiczów miał z nią jakieś doświadczenia, prosze o info.

Pozdrawiam,
Adam