R9100 i wyciszanie pc.

Autor: Kris (monsterg[nospam-to-usunac)
Data: Sun 24 Aug 2003 - 17:24:53 MET DST

Mam problem z radkiem 9100. Jest tam dość głośny wentylator. Czy da sie bez
zdejmowania radiatora(po zamrożeniu podobno) jakoś go wyciszyć? Czytałem że
ludzie zakładają na ten jeszcze jeden po wyjęciu wiatraka. Ja sobie tego nie
wyobrażam bo jak to ciepło przenieść na drugi radiator przy bardzo małym
styku? (wentylator jest w wyciętym radiatorze)
Drugą sprawą jest zwolnienie wentylatora w zasilaczu. Mam podłączony
zasilacz 250W i nie wyrabiał się (częste resety). Podłączyłem drugi zasilacz
AT do dysków i nagrywarki i wszystko stabilnie chodzi. W tym AT jest czujnik
temperatury i zasilacz bardzo cicho chodzi. W ATX tez jest czujnik ale po 5
minutach wentyl chodzi już na max obrotach. (Athlon 2GHz). Już zrobiłem w
tym ATXie dziurę ale dalej to trochę szumi. Co jeszcze mogę zrobić i jak
sprawdzić czy można zwolnić ten wiatrak tak żeby zasilacz wytrzymał? Może
dołożyć jeszcze drugi w środku i na 5V dać?

Najbardziej jednak szumi ten Radek i tego chciałbym jakoś się pozbyć nie
tracąc gwarancji.
Grupę przeglądam ciągle ale na to pytanie nie zauważyłem odpowiedzi.
Z góry dzięki za porady.