Re: DZIEKI, I JUZ PO PROBLEMIE ;-)

Autor: KRiZBi (krizbi_at_N_O__4__S_P_A_Mgower.pl)
Data: Sat 23 Aug 2003 - 20:04:17 MET DST

Dnia Fri, 22 Aug 2003 20:02:06 +0200 JaPoL w wiadomości
<bi5lqk$5rv$1_at_news.onet.pl> napisał/a:

>Jak juz zadzialala wypakowalem Winampa od pana Walerego Podwysocki (ktoremu
>wielkie dzieki!) i po ustawieniu parametrow dekodera na SQ Quarter i stereo
>8-bit bez reverse.. MP3 zadzialaly plynnie... choc niezbyt rewelacyjna ich
>jakosc :-D

Quarter ? Przecież to sprawia że masz pasmo 5kHz, to jest na poziomie
radia am - stąd ta jakość. Na half ci nie idzie ? U mnie na Am486/100
szło :) Zresztą lepiej jest tać na Full i mieć ładne wysokie tony za
to zrezygnowć ze Stereo, no chyba że brak "głębi" cię zbyt razi. Nie
ma sensu ustawiać kwantyzację na 8bit - to opcja która ma sens jedynie
w przypadku kart 8-bitowych, niczego nie przyśpieszy. BTW Winamp,
nawet stary, to nie jest najlepszy player do słabych maszyn, są
playery specjalnie optymalizowane pod 486, niestety nie pamiętam już
nazw ale jeśli poszukasz to znajdziesz :)

pozdro

--
KRiZBi