Re: Dwa dyski ---> pomocy

Autor: Artur Żmudzki (azmudzki_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 24 Aug 2003 - 13:19:51 MET DST

> to chyba jest do kitu wołało w trakcie o jakieś dyskietki (ale nie
te
> butujące) na koniec
> powiesiło się wszystko i tyle.

Czasami rzeczywiście nie uda się tego w ten sposób naprawić,
ale chyba nie zaszkodzi spróbowac. Komp pewnie prosił cię o
dyskietki naprawcze więc powinieneś wybrać inny rodzaj naprawy
bez nich (ciekawe czy ktoś w domu robi dyskietki naprawcze :-)
Jeśli dojdziesz do sytuacji bez wyjścia to ...

> Co do reinstalki wiem mogę to zrobić w każdej chwili tylko czy nie
> zniszcz danych które mam na dysku a na nich mi zależy to a poza
> tym nie chce mi się instalować znowu oprogramowania dodatkowego
> z którego korzystam na co dzień

Ejże, bez pracy nie ma kołaczy ;-)

Zależy jak sobie zorganizowałeś podział na partycje. Ja preferuję
podział dysku na dwie części. Jedną przeznaczam na system oraz
aplikacje użytkowe, a drugą na dane. W tej sytuacji gdy muszę zrobić z
jakiegoś powodu reinstal to instalator tnie/formatuje pierwszą
partycję w całości, a druga pozostaje nietknięta. Mam tak od lat
i to się sprawdza.

Piszesz, że nie chce ci się instalować wszystkich apliakcji
od nowa. No cóż leniuszku :-) raz musisz się wysilić

Postaw czysty system, poinstaluj sterowniki, łaty, potrzebne
aplikacje. Usuń zbędne pliki np w W2K katalog DLLCACHE i tym
podobne w celu zaoszczędzenia miejsca w obrazie. Dopicuj system
jak się da. Zrób obraz Drive Image'em czy czym tam chcesz.
I teraz albo zrób ten obraz na drugą partycję i niech tam sobie leży,
albo wybierz podział na płyty i wypal to na CD-RW.

I to właściwie tyle :-)

pozdrawiam
Art