Re: kamerka internetowa - porada

Autor: ask (skate_at_wp.pl)
Data: Sun 24 Aug 2003 - 12:42:02 MET DST

Użytkownik bielizna24 <info_at_bielizna24.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bia2ci$h8q$1_at_atlantis.news.tpi.pl...
> Noszę się z zamiarem zakupu kamerki internetowej - zastanawiam się nad
> modelami: Logitech Quickcam Zoom bądż Creative WebCam Pro ex.
> Jedna i druga są w zbliżonej cenie ok. 300 zł. Natomiast może macie jakieś
> doświadczenie w tej materii i możecie coś doradzić która jest warta
zakupu.
> A może jakieś inne sugestie w tych okolicach cenowych.
>
> Rafał

Powiem tak. Kupilem niedawno kamerke Medion 5319, ktora ma 32 MB ramu, robi
zdjecia w rozdz. 1747x1343 max ; kreci filmy w 640x480 i 320x240. Jestem z
niej bardzo zadowolony, bo zdjecia sa dobrej jakosci i zaplacilem za nia
jedynie 170 zl(nowa). Oferta byla w interecie. Gdyby tobie trafila sie ten
sprzet, to nic lepszego raczej nie znajdziesz - mysle ze nawet kamerki po
300 zl nic lepszego od mojej nie maja! - ani wiecej ramu ani wiekszych
rozdzielczosci. No ma tez tak wade, ze trzeba ostrosc ustawiac recznie
obiektywem:-) Ale za te pieniadze mozna sie z tym pogodzic i jakos nauczyc
tego (potrzebna lekka wprawa z doborem odp. ostrosci). Jeszcze sie tego ucze
i czasami zdjecia nie sa ostre. Jak wygladaja zdjecia z tego sprzetu mozesz
zobaczyc na mojej stronce: www.kociekniapy.prv.pl

Pozdrowionka
ask