Poratujcie.

Autor: Bartosz (memphis.bm_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Sun 24 Aug 2003 - 08:57:50 MET DST

Już niewiem co robić z tym kompem, chodzi o to że jak włączam grę albo film
poprostu cokolwiego co wpływa na zmianę rozdzielczości monitora to ta
aplikacja zostaje zminimalizowana do paska zadań, myślałem że to wina
systemu więc wgrałem czysty system od pod podstaw(winXP) ale to nic nie dało
jak było tak jest. Czy to może być wina nie kontaktującej wtyczki monitora
bo jak ją tam docisnołem to przez jeden dzień było dobrze?
Dzięki za odpowiedzi.