Dodatkowe USB - co kupic?

Autor: Henry\(k\) (henrico8_at_op.pl)
Data: Sat 23 Aug 2003 - 23:59:33 MET DST

Witam.

Mam mobo Abit BX-6 z dwoma portami USB 1.0.

Potrzebuję dodatkowe 2 porty i ze względu na takie same ceny HUB'a i karty
kontrolera USB 2.0 chcę zakupić dodatkową kartę kontrolera (bo: + USB2.0 i +
większy prąd z portów bez zewnętrznych zasilaczy).
Mam tylko pytanko, bo przeglądając Allegro znalazłem różne karty, takie na
czipsecie VIA VT6202 czy też NEC.
Więc co wybrać aby dobrze i bezproblemowo działało na mojej płycie?

Abit BX-6, Celek 850MHz, 512MB RAM.

Pozdrawiam.

--
Henry(k)