Re: ASUS A7M266-D i Adaptec 29160 problem

Autor: Kramar (kramar_at_polbox.com)
Data: Sat 23 Aug 2003 - 22:53:17 MET DST

Krzysztof Oledzki napisał(a):

> Na oba pytania znajdziesz odpowiedz w instrukcji:
>
> - jaki poziom sygnałów akceptuje płyta główna na PCI64?
> - jaki poziom sygnałów akceptuje ten Adaptec w trybie PCI64?
>
> Trafiłem?

Może i tak, ale nie dostałem ani instrukcji do Asusa ani do SCSI, a
wczoraj strony Asusa były "busy" i nie szło nic ściągnąć. Możesz mnie
oświecić, bo nie znam się tak na tym aż tak bardzo i nie wiem czy to
będzie w ogóle chodzić, a jest to dla mnnie ważne. Padam już po całym
dniu przywracania kontrolera domeny.
Będę wdzięczny za wyjaśnienie.

Pozdrawiam
Mariusz