Po czym poznać dobrego Athlona?

Autor: marciner (marciner_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 23 Aug 2003 - 22:20:35 MET DST

Witam!
Po czym można poznać (na pierwszy rzut oka) dobrego = podatnego na
overclocking athlona? Kupiłem niedawno 2000+ 0,13 ale już wiem że trafił mi
się badziew. Ma napisane na sobie RIUGA. Szukałem trochę ale znajdowałem
tylko opisy napięć i takie tam. Jak to jest z tymi literkami? Nie interesuje
mnie opis parametrów technicznych bo lepszy athlon będzie opisany tak jak
ten gorszy. Ale jak poznać w sklepie tego dobrego po literkach? Poradzicie?
Pozdrawiam.

=marciner=