Re: Problem z epox 8RDA3+ (OT)

Autor: Adam Cepak (adamcepak_at_wp.pl)
Data: Sat 23 Aug 2003 - 20:11:23 MET DST

> a wiesz synku coto dysortografia? czy nieznasz takiego madrego slowa ??

Ech, nie ma co. Odpowiedź "na poziomie". Ton twoich postów świadczy o tobie.
Ale pomijając to, odpowiadam na twoje pytania:
1. Owszem, czasm korzystam z Worda, gdy nie mam pewności. I wcale się tego
nie wstydzę (w końcu po to wymyślono słowniki).
2. Wiem, co to dysortografia (zaskoczony? ;) ) i właśnie dlatego wspomniałem
o korzystaniu z Worda. Nie sądziłem, że aż tak Cię to urazi. Mimo wszystko
weź pod uwagę skorzystanie od czasu do czasu z dobrodziejstwa korekty
ortograficznej.

Pozdrawiam,
Adam

P.S.: Jeśli już wszystko sobie powiedzieliśmy, to proponuje EOT, bo zrobił
się NTG