Re: WD Caviar 120GB 8MB - slabe osiagi

Autor: Volcan Computers (volcan.computers.nospam_at_interia.pl)
Data: Sat 23 Aug 2003 - 19:39:52 MET DST

> dokladnie tak. spotkalem sie juz z dyskami maxtora ktore sa sprawne w 100%
> ale wyja niemilosiernie. Nie byla to konkretna seria czy model, ale dyski
> ktore IBM dawal za swoje uszkodzone w roznego typu komputerach PC. ja bym
> reklamowal dysk na Twoim miejscu.

No chyba tak zrobię - tym bardziej, że niby wszystko jest ok (jeœli chodzi o
sprawdzanie np scandiskiem czy chkdsk), ale formatowanie pierwszej partycji
(systemowa - 5 GB) leci dobrze do ok. 50 %, potem następne 10% formatuje się
z 20 minut (czyli 500 MB) i formatowanie kończy się też szybko - coœ jakby
mu się stało właœnie w tym miejscu.

Pozdrawiam :)

volcan