Re: do "oswieconych":) posiadaczy P4P800

Autor: peterphk (peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl)
Data: Sat 23 Aug 2003 - 16:37:20 MET DST

> Po pierwsze. Pomiar temperatury procka dokonywany jest wewnątrz samego
> procesora za pomocą diody termicznej, tam paluchów nie wsadzisz. radiator
> będzie chłodniejszy, bo jego zadaniem jest rozpraszanie ciepła.....

paluchy wsadzalem tylko po to zeby zweryfikowac pomiar, ktory jest na pewno
dobry ...

> Pomiar MB dokonywany jest przy laminacie, być może gdzieś przy scalaku
> wydzielającym ciepło (mostek etc), tak więc wskazanie jest jak najbardziej
> prawidłowe.

No wlasnie interesuje mnie umiejscowienie tego czujnika. Jezeli znajdowalby
sie on obok mostka to zalatwial by mi sprawe pomiaru temperatury na mostku:)
(jest na nim wielki radiator bez wentylatora wiec troszke sie grzeje). Po
temperaturze jaka pokazuje czujnik MB mam wrazenie jakby byl on w mostku ...
stad moje pytanie.