Re: jaka nagrywarke sobie kupic????

Autor: drino (drino_at_hoga.pl)
Data: Sat 23 Aug 2003 - 15:55:24 MET DST

> LiteON x52-x32-x52 full wypas i poniżej <200 zł

Nie ma lepszych nagrywawek od Plextora. najnowszy model 52x jest drogi, ale
wart swojej ceny. Mam go od 3 tygodni i nagralem na nim okolo 800 plyt bez
zadnych problemow. Ze wgledu na ilośc nagrywanych miesiecznie plyt uzywam od
kilku lat koleinych modeli nagrywarek Plextora i niema lepszych nagrywarek
do duzych obciazen miesiecznych.