Re: radiator na SB Abita NF7

Autor: Avatar (avatar_at_12dz.mil.pl)
Data: Sat 23 Aug 2003 - 12:41:05 MET DST

> Witam,
> chcialbym zamontowac radiator na mostku poludniowym Abita NF7. Kleju
> termoprzewodzacego nie uzywalem dotychczas, ale slyszalem, ze daje
> polaczenia praktycznie niemozliwe do ewentualnego rozerwania (bez wyrwania
> chipa z mobo), a tego wolalbym uniknac ;]
> Na forum Abita przeczytalem, ze ktos uzywal zwyklego super glue (pare
malutkich
> kropel a miedzy nimi arctic silver 3). Obawiam sie troche tej metody, bo
> superglue "klei" rozpuszczajac leciutko material. Pytanie brzmi, czy
cholerstwo
> [...]

a czemu chcesz zrywac w przyszlosci ten radiator ktory przykleisz klejem
termoprzewodzacym? ja nakleilem taki radiator zalmana wlasnie tym klejem i
jest spoko, wyglada jakby tam byl od poczatku.
superglue pewnie tez dziala ale jak ci ta pasta..., silikon odparuje,
wyplynie spomiedzy tych kropel, to co zrobisz?