Re: >>Pytanie do elektroników<<

Autor: JanuszHr (hojanopl_at_polbox.com)
Data: Sat 23 Aug 2003 - 12:00:40 MET DST

Użytkownik "Młody" <ciapek79_wywalto_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> tak myślisz ? to podrzucę Ci lutownicę do lutowania rynien, a Ty mi
> wymienisz chipset na płytce... :->
> Może i by sobie poradził, ale naprawdę nie polecam lutownicą
> transformatorową robić nic na płycie głównej.

        Masz w 100% rację chciałem temu fachowcowi napisać ,aby sobie wziął
do lutowania lutownicę gazową albo spawarkę skoro taki specjalista.Ten
gościu co doradzał ,że może być nawet transformatorowa nie widział takiej
sytuacji:Facet lutował lutownica transormatorowa płytkę na której było
elementów elektronicznych za kilkaset zł .W pewnym momencie niewiadomo
dlaczego pękł mu grot i gościu dotnął płytki .90% wszystkich elementów
zostało spalonych łącznie ze ścieżkami.pozostały dobre tylko kondensatory
ceramiczne.Widziałem tą płytkę i wąchałem też
JanuszHor