Re: konfiguracja za 10 000 zł jaka?

Autor: Marcin (no-mail_at_no-spam.ocm)
Data: Sat 23 Aug 2003 - 12:03:16 MET DST

Witam

Użytkownik "Paweł J." <negatyf_at_2com.pl> napisał w wiadomości
> witam
> mam takie pytanko jaką konfiguracje polecacie coby wszystko zawierało się
> 10 000 zł. Wymagania są następojące: zestaw nie będzie urzywany do gier
> raczej 2D, filmy DVD, bióro muzyka internet itp. Komp musi być cichy i
> niezawodny, a teraz po kolei:

Kup sobie jakis A-brand, tzn HP, IBM, Dell itp.
Tam bedzie wszystko dobrane na wystarczajacym poziomie.
Do tego wez opcje na gwarancje z okreslonym maksymalnym czasem naprawy.
Bo rozumiem, ze to bedzie komputer glownie do pracy.

Jak kupisz skladak to moze bedzie chodzil lepiej niz markowy,
a moze gorzej. Tego nigdy nie wiesz.

Pozdrawiam

Marcin