Re: mysz i baterie...

Autor: Offca (offcaNO_SPAM_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 23 Aug 2003 - 02:22:28 MET DST

> nie bedzie dzialalo

Mozna by napisac, ze bzdury opowiadasz... jakby kazdy kto ma bezprzewodowa
mysz stosowal zwykle baterie to szybko stalo by sie to nieoplacalne...
Nie potrafie powiedziec w czym tkwi problem RaDzAwa bo sam laduje
akumulatorki NiMH Duracella 1800mAh, Panasonica 2000mAh, Varty 1100mAh oraz
stare NiCd Varty 750mAh na leciwej, kilkuletniej ladowarce NiCd i wszystkie
akku (1,2V) chodza swietnie w mojej myszy...
Byc moze problem tkwi w zbyt slabej ladowarce. Moja laduje pradem o napieciu
180mA (zalecany czas ladowania 1800mAh akku przy takim napieciu wg Duracella
to 15 godzin) a najnowsze ladowarki laduja pradem 1800mA lub 2000mA (czas
ladowania 1800mAh - 1 godzina)...

pozdrawiam
Offca