brak systemu

Autor: qva5 (qva5_at_f2virt.onet.pl)
Data: Fri 22 Aug 2003 - 23:39:44 MET DST

Witam:)
Niestety ten usmiech bedzie ostatnim w moim mailu.
Mam problem:(
Tydzien temu z powodow niezaleznych ode mnie, linux + zawieszenie sie winxp,
musialem od nowa postawic system. Jednak nic z tego... system nie chcial sie
zainstalowac(przez sytem mam tu na mysli win'a).
Przeformatowalem dysk, zalozylem nowe partycje.
Startuje z dyskietki startowej, wkladam cd i nic. INstalacja sie wiesza juz na
samym poczatku.'
Teraz juz wiem dlaczego, ale co z tym zrobic.
Kiedy przegrywam katalog z cd na hdd, nie moge do niego wejsc. kiedy zaloze go
sam nie ma takich problemow. Moze to jakis wirus? Probowalem z drugim dyskiem i
bylo to samo:(
Spotkaliscie sie moze kiedys z czyms takim?

nara
qva5

ps.
mama athalona 1700xp, asus7v333-x, 512mb ddr, geforce4 mx, seagate 7200
baracude. Reszta to standard:(

qva5(at)poczta(dot)onet(dot)pl