Prosba do posiadaczy Supergrace 9100 VIVO

Autor: Konrad (konrad21_at_tkdami.net)
Data: Fri 22 Aug 2003 - 21:58:25 MET DST

Witka
Po nieudanym flashowaniu biosik stracil mozliwosci vivo i tvout.
A oryginalny zle sie skasowal :(( ech ... zlosliwosc rzeczy martwych

Wielka prosba do posiadaczy Super Grace Radeon 9100 vivo DDR 64 mb (Samsung
4 ns) o oryginalnego biosika.
Dla was to chwilka roboty a ja powroce na ziemie z ta karta :))

Probowalem wielu wersji biosow ale 1 tylko poszedl visionteka ale bez tvout
i vivo
RATUJCIE bo chcialem filmik na tvout obejrzec PLS THX
Pozdr
biosik_at_simplusnet.pl
Ps. Nawet maila zalozylem o takiej nazwie :))) przesladuje mnie ten bios
POMOCY