Re: konfiguracja za 10 000 zł jaka?

Autor: Paweł J. (negatyf_at_2com.pl)
Data: Fri 22 Aug 2003 - 21:41:01 MET DST

> mam takie pytanko jaką konfiguracje polecacie coby wszystko zawierało się
> 10 000 zł

witam ponownie
może nie dokońca wyjaśniłem całą sprawe, jest sobie firma która ma do
zainwestowania 10 000 zł na sprzęt komputerowy (nie sam komputer), nie wiem
możliwe że mają za dużo a do końca roku są odliczenia, w każdym bądz razie
poproszono mnie o wybranie czegoś sensownego, bo prawdopodobnie przez
majbliższy czas nic na rozbudowe nie dostaną wię to ma im starczyć na długi
czas. Natomiast jeżeli chcieć złożyć za tą kase sestaw z osprzętem to jak
się tak naprawde zastanowić to na dobry zestaw jest, ale nie "najlepszy "a
oto co sobie wymyśliłem jeżeli by coś nie tak to proszę o sprostowanie i
opinię, a więc:
P4 2.4GHz 512/800/B-HT - 951zł
płyta GIGABYTE 8PE800 i845PE/DDR - 412
DDR 512 /400 - 414
HDD Barracuda 80GB/7200 - 393
ATI 9200 128DDR TV+DV - 328
CDRW LG 52x24x52 - 217
FDD ALPS - 32
DVD LG 16x - 165
obudowa Q-TEK 6025MD 350W - 221
monitor LCD 19" IIYAMA AS4821DTBK - 4785 (i tu chyba przesadziłem?)
głośniki CREATIVE INSPIRE 4.1 4400 bulk - 268
mysz LOGITECH opt. B58 - 71
klaw. LOGITECH DELUX - 45
drukarka HP LJ 1300 - 1721
skaner MICROTEK 4800 plus - 483
karta TV avermedia TVstudio fm - 295
UPS EVER 500DCP NET - 483
listwa ever internet - 3,m - 37

no i całość wychodzi ponad 11 200 więc nieco za dużo a gdzie system
operacyjny itp???
więc co ewentualnie zmienić co ująć żeby było oki, ceny są to sklepowe z
półki więc może coś da się przy zakupie utargować, Jeszcze raz dziękuje za
zainteresowanie, bo żaden kawał to nie jest pozdrawiam :)