r9100 - czy radiator byl zdejmowany??

Autor: sliver (sliver_at_e-post.pl)
Data: Fri 22 Aug 2003 - 20:03:11 MET DST

kupilem szafirka 9100 64mb przez allegro i moje podejrzenia budzi radiator a
raczej przestrzen miedzy nim a chipem. poprzedni wlasciciel oczywiscie sie
zapiera, ze go nigdy nie odrywal ale wiecie jak to jest;)
miedzy radiatorem a chipem nie widac zadnej warstwy kleju co mnie zastanawia
bo na moim starym gf2 dalo sie zauwazyc spora warstwe i na dodatek po bokach
byla wolna przestrzen, bo kleju bylo za malo. wyglada tak jakby byl
przyklejony na tasme termoprzewodzaca ale moze sie myle.
czekam na spostrzezenia innych urzytkownikow kart sapphire - czy u was tez
kleju jest tak cienka warstwa, ze go nie widac??

--
sliver