Re: Kondensatory.

Autor: sg (alkor-si_at_NOSPAM.wp.pl)
Data: Fri 22 Aug 2003 - 17:36:18 MET DST

Użytkownik "Konrad Szałwiński" <harper43_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Dzwoniłem do tej firmy. Niestety nie mają ich już.
> Człowiek z od nich powiedział, że raczej nie do załatwienia.

No, ja kupowałem z pół roku temu. Nie powiedział czy będą
mieli? Można kupić w normalnym wymiarze (około 2-3mm grubsze)
i powlutowywać porozchylane na przemian raz w jedną raz w
drugą stronę na trochę dłuższych nogach. Kumpel mi tak robił
na Abicie BX133 i Shuttle AV18 (bo nie dostałem wszystkich
takich małych) i chodzi spoko już z pół roku.
Spróbuj jeszcze tu: http://www.jm.com.pl Można od nich
ściągnąć ofertę w .txt i sobie poszukać. Są podane wymiary.
Podobno ważne jest żeby był też parametr 105 st.C.
Owocnego szukania...

--
Pozdrawiam,                               "It doesn't think. It doesn't
feel.