Re: [help!] Bazy danych i programy katalogujące - które?

Autor: Czarek Gorzeński (czarek_at_usunto.piwo.org)
Data: Fri 22 Aug 2003 - 16:57:08 MET DST

Matteo wrote:
> <Czarek Gorzeński> napisał(a):
>>Przecież był... zignorowałeś.
> Aha, a świstak siedzi i zawija.

Nie wiem jak świstak, ale chomik w sreberku to jest to.

> ^^^^^^^^^^^
> Licz się ze słowami,

Co sprawiło Ci taką przykrość w słowie "lamentuje"?

> bo widac masz o sobie zbyt duze mniemanie.

O, masz uprawnienia psychologia, a może nawet psychiatry. Wystawisz mi
rachunek za diagnozę? :D

> P.S. 'Grzeczne' pytanie, liczyłem na w miare kulturalna odpowiedz - bywa.

Odpowiedź była kulturalna - skoro nie raczyłeś przeczytać opisu grupy i
włazisz z buciorami i pytaniem nie na temat, to czego się spodziewasz?
Zachwytów nad Twoją osobą?

I z łaski swojej uszanuj tym razem ustawionego FUT-a.

Pozdrawiam ubawiony

Czarek Gorzeński