[???] Wi-Fi ... HotSpot'y w Polsce?

Autor: Matteo (matteo_groupNOSPAM_at_o2.pl)
Data: Fri 22 Aug 2003 - 15:54:29 MET DST

Witam :-)

Dość szybkie booom jak na Polskę :)
HotSpot'y coraz częściej pojawiają się w Naszym kraju ...

Ostatnio słyszałem, że mają zostać otwarte punkty w sieciach KFC i PizzaHut
w całej Polsce, w Krakowie dostęp jest na rynku głównym, w Warszawie
technologia wi-fi 'świeci' już w Hotelu Novotel ...

W ostatnim numerze Entera jest wzmianka o tym, jakoby w Warszawie
na Rynku Starego Miasta, jak również na Placu Zamkowym został
otwarty kolejny punkt z 'bezprzewodową siecią' ... albo zgłupiałem, albo go nie widzę :|

I teraz pytanko, mógłby mi ktoś wypisać, gdzie dokładnie w Polsce
są rozmieszczone punkty hot-spot (ewentualnie proszę o jakiś spis na www)? :)

Będę wdzięczny!

--
[ Miłego dnia. Matteo (You have to see it for yourself ...) ///
[ WEB: www.matteo.cad.pl | GG:1839786 | SDI: Connecting Me ... ///