Re: WDC 120 GB - glosny?

Autor: detonus (detonus_at_[NoSpam)
Data: Fri 22 Aug 2003 - 15:40:31 MET DST

Hey,

"Larus" <larus_at_silesianet.pl> wrote in message

> Spoko :) Looknij tutaj:
> http://mojepc.pl/news/?cid=4&nid=1379&ns_page=2
>
> Tak jak w opisie, na noc np. jedynym koniecznym wentylatorem jes ten w
> zasilaczu.
>
> W dzień tak jak w opisie.

Thx. A czym zwalniasz wentyle ? Fanmate + ekstra rezystorki czy calkowicie
wlasna konstrukcja ? A moze w ogole sa bez regulacji obrotow ? :))) Swoja
droga ostatnio przysluchiwalem sie Caviarkom i jak dla mnie poziom halasu
jest ok, a gluchy bynajmniej nie jestem ;) Ale moze sie juz przyzwyczailem
do halasu ... zobaczymy jak dostane zamowione fanmaty ;)))

Pozdrawiam, Paweł