Re: SB Live i LiteON

Autor: Czarek Gorzeński (czarek_at_usunto.piwo.org)
Data: Fri 22 Aug 2003 - 13:08:50 MET DST

Dż@n_at_s wrote:
> Użytkownik "stefe" <stefe_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> czasie
> dźwięki,
> Oj tak bedzie dzialalo :) Ja mialem taki problem kiedys tez z normalnym CD i
> po usunieciu kabelka OK :)

A ja miałem inny problem, aczkolwiek podobny problem. W głośnikach było
słychać ruszanie myszką i pracę głowić HDD jako trzeszczenie. Pomogło
programowe wyciszenie nieużywanych wejść audio na płycie (AUX, modem),
CD-in zostało połączone kabelkiem z CD i nie robiło problemów.

Pozdrawiam

Czarek Gorzeński