Re: WDC 120 GB - glosny?

Autor: Gozdek (gozdek_at_wsisiz.edu.pl)
Data: Fri 22 Aug 2003 - 12:02:29 MET DST

Larus wrote:

> Tak. Patrząc bezwględnie to tak. Jednak zależy co dla ciebie oznacza
> hałas. Wystarczy mieć z 1 wentylator o prędkości 2500-3000rpm i takie
> porównanie traci sens. Po prostu zagłuszysz go czymś innym.

Teraz na CPU mam Titan (ten duzy) na AXP. On ma 3000 rpm.
Ale mam zamiar go zmienic na cos cichszego.

> Zależy jaki poziom "cichości" chcesz osiągnać. Dla mnie przy wyborze
> dysku Caviar po prostu nie istniał.

Jutro kupuje 2 wiatraki Zalman F1 (do obudowy, teraz mam zamontowane jakies
2
z zasilaczy i troche szumia), do tego jakas mata na boki, spod i gore.
Obudowa w miare solidna - nic nie brzeczy, nie drga itp (Tracer).

Qrde, no i nie wiem co wybrac :(
Mialem z 6 sztuk B4 40GB i szytskie padly, jedna wmienilem na Maxtora 40GB
(jest ok) no i
teraz czas na wymiane drugiej (bo znowu padla).
Serwis moze mi za doplata wymienic jedynie na WDC albo B7.
Troche sie boje tej nowej Barracudy - przez pol roku meczylem sie z dwoma B4
kore padaly na zmiane...

pozdrawiam
Gozdek