Re: Amibios

Autor: Piotr W. (nospam_at_atman.com.pl)
Data: Fri 22 Aug 2003 - 11:35:05 MET DST

Użytkownik "kuba84_84" <kaliber4413_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> CZy jest mozliwe ze jak zrobie up date amibiosa, to moj komp (486 dx 40 )
> bedzie widzal dysk 40 gb ??

Witam.
Otóż robiłem udpate BIOSU na płycie Gigabyte z DX4 120.
Sprawa była ułatwiona bo na płycie znajdował się FLASH BIOS.
Wystarczyło tylko znaleźć odpowiedni BIOS i po sprawie.
Najwięcej namęczyłem się z szukaniem nowszego BIOSU,
niestety po updacie max 8GB widziało. Zważywszy że twoja płyta
jest pewnie starsza to nie ma takiej możliwości, aby
po zaktualizowaniu BIOSU twój komp widział większe dyski.
No chyba, że sam sobie zmodyfikujesz BIOSA,
kiedyś nawet na necie znalazłem takiego gościa co niby
stare BIOSY od 486 przerabiał na takie żeby widziało wieksze dyski
wystarczyło tylko przesłać do niego zgranego BIOSA. Dalej nie sprawdzałem.

Pozdrawiam Piotr W.