Potrzebna pomoc - komp się nie uruchamia

Autor: Grover (newlife_at_tenbit.pl-nospam)
Data: Fri 22 Aug 2003 - 03:00:30 MET DST

Witam !

Mam taki problem z komputerem koleżanki - procesor to Athlon chyba 1700 czy
coś koło tego, 256 MB RAM, zainstalowany Windows XP. Do niedawna działał bez
zarzutu. Jednak ok. tygodnia temu pojawił się dość duży problem. Jak się go
włącza to po chwili wywala komunikat na całą stronę (białe litery na czarnym
tle) że został źle zamknięty albo zmieniła się konfiguracja czy coś w tym
stylu i są opcje uruchamiania do wyboru (awaryjny, wiersz poleceń, w trybie
sieciowym, normalny - o ile dobrze pamiętam). I co by się nie wybrało to
zaczyna się wczytywać i zaraz się resetuje - i tak w kółko. Z tego co wiem
to komputer był normalnie wyłączony kiedy działał ostatnim razem, a potem
przy następnym włączeniu tak się zaczęło dziać. Byłbym bardzo wdzięczny za
jakieś rady bo sam mam 98SE i z XP nie mam do czynienia, więc nie wiem w
czym problem, i czy ma on naturę sprzętową czy programową. Tym bardziej jest
to ważne że komputer jest pilnie potrzebny gdyż zawiera materiały niezbędne
do zaliczenia pewnych rzeczy na uczelni. Liczę na jakąś pomoc i z góry
bardzo dziękuję.

Pozdrawiam

</* Grover *\>