Re: system nie bootuje - pomocy :)

Autor: Dariusz Kuliński / TaKeDa (dp4declo02_at_NsOnSePaAkMemail.com)
Data: Fri 22 Aug 2003 - 01:08:45 MET DST

On Thu, 21 Aug 2003 13:52:39 +0200, Michal Kawecki wrote:

> Cóż. Jeżeli masz zamiar pozostać przy nowym komputerze, to najlepiej
> będzie zrobić backup i odtworzyć te dane na nowo założone partycje, i do
> tego właśnie Ghost będzie idealnym narzędziem.

Ale czy ghost nie odtworzy wszystkich partycji dokładnie jak są teraz?
Wyjaśnienie dlaczego nie wiem jak długo będę mógł używać tego komputera.
Komputer jest brata, on teraz zaczął służbę w woju, aktualnie ma 10 tygodni
bootcamp, nie wiem czy po tym wróci na chwilę do domu, czy od razu będzie
pełnić służbę.
Dlatego chciałbym mieć w miarę możliwości łagodny powrót do mojego starego
komputera. Z drugiej strony nie będzie brał przepustki tylko dlatego aby
używać swój kompuer, więc może moje obawy są nieuzasadnione ;P

> Jeżeli nie, to tym
> komunikatem się nie przejmuj, bo nie ma on żadnego znaczenia o ile nie
> zaczniesz grzebać przy partycjach.

Komunikat brzmiał dosyć groźnie, ale wierzę Ci (i trzymam za słowo ;).
Właściwie nie zamierzam grzebać przy partycjach, jak do tej pory układ jaki
mam (1 partycja na system, 1 na programy i jedna a dane jakoś mi
wystarczały)

ok dzięki, tak zrobię.

--
takeda_at_IRCnet.EFnet
ICQ# 15827691, GG# 113344, EMAIL: dp4declo02_at_NsOnSePaAkMemail.com