Re: POMOCY!:((((((

Autor: Pafnucy (c-b_at_NEIN-FUR-SPAMo2.pl)
Data: Fri 22 Aug 2003 - 00:35:13 MET DST

Halo, in news:bi2khg$18r5$2_at_news.mm.pl, Łukasz Ledóchowski hat
geschrieben:

> Przecież to nei o to chodzi:)

Moim zdaniem chodzi właśnie o to.

> Ja bym zainstalował antyvira jakiegoś,
> sprawdził jak to wyglada, a potem przinstalował system.

LOL:-) Widzę że Twoja metoda na wszelkie poroblemy to
przeinstalowywanie Windows. Już wcześniej radziłeś komuś żeby po
zmianie karty graficznej z GeForce'a na Radeona przeinstalować system,
co jest kompletną bzdurą. Teraz znowu radzisz dziewczynie, która ma
słynny problem z dziurą w zabezpieczeniach Windows żeby przeinstalowała
system co znowu jest bzdurą. Przeinstalowanie Windows nic tu nie pomoże
bo zaraz po zainstalowaniu ten sam problem znowu się ujawni i będzie
się ujawniał dopóki nie zainstaluje się łatki dla Windows, o której
jest mowa na stronie, do której podałem linka.

BTW, jak ci mucha siądzie na monitorze to też przeinstalowywujesz
Windows?

--
Cezary 'Pafnucy' Belka
Now playing: FNM - 01 - Track  1